Tröttdagen

Det var länge sedan jag var så trött som jag varit i dag. Det måste vara vädret som gör det. Regn, grått och dis VARJE dag. Man blir så less. Nu i kväll är det + 4,8 grader och grått. Vet inte om det regnar just nu. Måste kolla det:

Nä, kors i taket, men det hänger i luften.

En sån här dag kan man inte annat än längta tillbaka till Cypern.




Mathilda som löser korsord på engelska.




En kall öl på stranden.


En oerhört len och mjuk växt som jag inte har en aning om vad den heter.


Mitt fotspår i sanden.

Åh..vi som har bestämt att vi inte åker dit nästa höst. Ska vi verkligen inte det?

Kommentarer
Postat av: Sandra med Melker & Mathilda

Vet du att jag börjar nästan gråta av längtan.... Jag satt och tittade på våra bilder därifrån häromkvällen och fick en sån akut längtan!



Jag vet inte om jag kommer fixa att INTE åka dit nästa höst igen.. I såna fall måste jag åka nån annanstans... men finns det nån annanstans som är så bra? Vågar man chansa...



Jag har ju som sagt fått ökat Thailands-sug... men det känns lite väl dyrt... HMM!!!



Pöss!

Postat av: Anonym



Ja just nu längtar man desperat efter lite sol och ljus och det behöver inte ens vara utomlands.

Skall fira jul norr över och hoppas på samma väder som det var för någon vecka sedan när jag var där.

Önskar dej en underbar helg med dina barn.

2008-12-18 @ 07:57:01
Postat av: Stefan

Hm Thailand verkar bra.

men det kanske blir en kombinerad arbetsresa o

semester i höst till Turkiet iallafall.

kram

2008-12-18 @ 21:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback