Tre i veckan - v 49

Arbetare

1.      Vad arbetar du med?

2.      Vad var ditt drömyrke när du var liten?

3.      Om du idag kunde få vilket jobb i världen, vad skulle du då välja och varför?



Mina svar

1.       Jag arbetar med bokföring och löner på två företag. En bilverkstad och en reservdelsbutik båda i samma lokaler.

2.       Journalist. Ingen aning varför, jag är definitivt inte den typen.

3.       Jag skulle vilja ha ett litet, litet hotell eller pensionat.


Vill du vara med kan du kolla här
Här .


Kommentarer
Postat av: Linda

Hejsan inne och kikar på dina svar.

Ha en fin dag //Linda

Postat av: Anna

Sv. Ja, det undrar jag med. varför man inte utbildar sig till det man siktat på som liten :)

2008-12-01 @ 16:51:21
URL: http://tingeling0.blogspot.com
Postat av: Annette

Hej Marianne.

Så trevligt att du hittade till mig, nu är jag här och läser dina svar. Håller med om nummer 3, det borde jag tänkt på, jag som ofta pratar om att jag vill ha nåt sånt, eller ett litet hyreshus där jag kan bli den perfekta värden med låga hyror och välskötta lägenheter;)

Må så gott.

~Annette

2008-12-02 @ 15:08:33
URL: http://annetteathome.se/nyttbytt.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback