Köttbullar.....

...köttbullar, ge mig mera köttbullar. Kanske kommer jag att drömma om att jag rullar köttbullar i natt. I går gjorde jag en sats smaksatta med kryddpeppar. I dag gjorde en sats till med vanlig vitpeppar, och dom blev faktiskt snäppet godare.
Nu har jag alltså gjort köttbullar på nästa 1 kg köttfärs. Jag tror att det kommer att räcka.


Färdigrullade köttisar som väntar på stekning.


Närstudie.. är dom lagom runda och lagom stora?


Här dansar dom runt i smör


Mmmm...hemmagjorda köttbullar utan tillsatser och konstgjord löksmak.

Kommentarer
Postat av: Max

Åååhh, vad synd att jag inte får smaka på de goda köttbullarna, men nästa jul, då! (Mamma kanske kan få receptet på bullarna med vitpeppar redan nu?)



Puss å nyp i nosen från Max!

2008-12-16 @ 22:01:51
Postat av: Sandra med Melker & Mathilda

Mmmmums.... ser smaskigt ut!

Har du lust att rulla ett kilo till, så kan vi ha här hemma :)



Pöss på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback