Trötter...

det är jag det. Var på "sy"junta i går kväll. Innen det var jag på gymet och gick 30 min på löpbandet och därefter 30 min core. Hem snabbt för att duscha och så iväg  till L.
Där bjöds det på god sallad och bröd. Jordgubbar och glass mm.
Som vanligt blev det en massa pratande. L hade hittat min blogg via en annan blogg och nu fick jag visa B & A-M bilderna från Kreta bl.a.
A-M hade med sig handvårdsprodukter från Mary Kay som vi använde. Händerna blir otroligt mjuka och lena. Jag har ju ett sådant set själv men jag kommer aldrig ihåg att använda det.

Kl. 22 var jag trött och vi bröt upp.
Jag kom isäng ganska snabbt men hade sedan svårt att somna. Förmodligen p.g.a. kaffedrickane för sent. Jobbigt när man ska upp tidigt morgonen efter.

I morgon har jag fullmånemarkering i min almenacka. Har inte riktigt fattat om det är natten till i morgon eller natten till torsdag som det är riktig fullmåne. Vi får väl se om jag känner av det. Men i kväll blir det tidigt sänggående.

Ringde Stefan för att höra om han kastat en tidning jag sökte efter. Det samtalet resulterade i att han blev ombedd att dra åt helvete!!!   Fast inte av mig! Han stod på Shipols flygplats och skulle försöka byta en tågbiljett som blivit fel. Precis då ringde jag.  Jag hörde att "kärringen" i biljettluckan sa: can we talk.... Han bad mig att få ringa upp senare. När han gjorde det 10 min senare berättade han att hon blivit så arg för att svarat när jag ringde att hon bad honom dra åt helvete. Serviceminded och god reklam för Holland......NOT!
Dessutom...tidningen är och förblir borta. Sorry Sandra det var din Living.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Fullmåne inträffar i kväll 21.46 för att vara exakt.
Men du kan ha påverkats av fullmånen redan natten som var ......det kanske inte bara var kaffet :-))

Postat av: Marianne

Oj, då får vi se hur det blir i natt. Jag sov i och för sig dåligt även natten till idag. Så dåligt så att jag valde bort yogan. Orkade helt enkelt inte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback