Jag är så......

glittrande glad (sjunger). Hur kan något vara så underbart roligt? Åhhh....jag kan sjunga!!
Jag har i alla fall inte blivit utkastad ur kören. Åh, vi låter så himla bra när alla klämmer i med, Imagine, Another brick in the wall eller A little bit of love. Det är så kul så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Det är det absolut roligaste jag varit med om (förutom när mina underbara barn föddes). Vi är så fyllda av glädje efteråt så att vi håller på att skratta i hjäl oss på vägen hem. Så roligt att jag får dela detta med dom bästa, trevligaste, goaste tjejjer jag vet: Sandra Å och Sandra Ö.

Stefan kom hem sent i går kväll. Jag sov som en stock. Hörde inte ett dugg. Jag lade mig 21,30 och tänkte titta på sista delen av Efterlyst och därefter Grannfejden (som någon på jobbet sagt skulle komma efter Efterlyst, vilket det inte gjorde). Ögonen ville bara åka igen så jag stängde av TV:n och tänkte läsa lite i min bok. 1½ sida blev det innan ögonen återigen åkte igen. Det var bara att släcka och sova. Minns inget mer än att jag lade huvudet på kudden, sen var jag borta. Jag vaknade till en gång på natten och märkte att Stefan var hemma.
I morse blev det ingen promenad eftersom Stefan kom sent och var trött och Sandra måste vara på jobbet tidigt. Jag vågar inte gå ut ensam i mörkret. Vi får väl ta någon promenad i helgen för att kompensera det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback