I går kväll

var jag med om något av det roligaste jag gjort.
Jag sjöng i kör. Så himla roligt att jag var alldeles euforisk efteråt.
I bilen hem skrattade Sandrorna och jag så att Sandra Å knappt kunde köra och vi höll på att kissa på oss.
Jag längtar så till nästa gång.

Den här veckan har flugit i väg i en rasande fart. Det har varit något nästan varje kväll.
Måndag, Core
Tisdag, Ledig (förrutom tvätt och hushållsgöromål) och så var jag ju iväg och köpte gympaskor.
Onsdag, Yoga
Torsdag, körsång
Varje morgon utom onsdag har vi dessutom gått vår promenad på knappt en timme.

Ikväll blir det städning och handling inför morgondagens besök från Mjölby. Nästa helg ska jag inte göra någonting...bara vara gäst! Det ska bli skönt.

Kommentarer
Postat av: mimmi

Så braatt du kommit igång med att yoga.....på mina SATS finns det bara yoga på söndagar och i morgon skall jag gå på kurs om curry-linjer, vattenådror m m, så det blir ingen yoga men i dag blev det styrketräning och cykling

Postat av: Marianne

Ja, det är skönt att ha kommit igång igen. Man ligger av sig fort. Spännande med Currylinjer. Har provat det lite hemma och har hittat ställen där det absolut måste finna curry-kryss. Jag ska titta in på din blogg och se om du skriver vad du lärt dig.

2007-09-24 @ 09:56:29
Postat av: Mimmi

Tyvärr så skrev jag inget om min kurs..men jag har lärt mig hur jag kan puffa på currylinjer...
Men vill du lära dig mer gå in på www.currylinjer.com

2007-09-24 @ 11:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback