Men jag måste ju

skriva om torsdagens kör. Det är ju så himla roligt. Vi sjunger så roliga sånger bl.a.
Bongo Bong av Mano Chiao, A little bit of love av Andreas Johnsson. Den ska vi senare få sjunga upp för honom. Jättekul och spännande. Vi sjöng också Wild world av Cat Stevens, Shiny happy people av R.E.M. Ebba gröns Mental istid och I can see clearly now av Jimmy Cliff.
Åhhh..det är så himla kul. Jag har alltid gått och skrålat hemma, kanske inte så vackert, men ändå. Jag sjunger väl som dom brukar säga .hellre än bra. Men nu i kören funkar det alldeles utmärkt. Jag har i alla fall inte blivit ombedd att hålla mun. Vi fick komma fram på scenen och lyssna på hur bra det låter. Det gick nästan rysningar genom kroppen när man stod där och hörde hur mäktigt det lät.
Vet inte om jag nämnt att det är Caroline af Ugglas alla kan sjunga kör som vi är med i.
Den 30 november ska vi sjunga på Stockholms Central när dom tänder upp sin julbelysning. Helt sjukt roligt.
Jag sjunga i kör..på Centralen...vem hade någonsin kunnat tro det. Inte jag i alla fall.

Nä nu är det godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback