Krispigt kallt....

..var det i morse på vår morgonpromenad. Nu känns det att det är höst. Vi hade 2 grader kl. 05,15. På med långkalsonger under träningsbyxorna och luva och vantar på. Men det är riktigt skönt när man väl kommer igång och går upp lite värme. I morse tror jag att vi hade fått upp farten lite. Vi får väl försöka öka lite varje morgon så att vi får upp pulsen nu när det blir kallare och kallare.

I går kväll var jag på gymet och gick i 40 min på löpbandet och därefter blev det 30 min core. Dom passen är fortfarande välbesökta. Fler och fler inser nog att det är viktigt att stärka upp rygg och magmuskulatur för att slippa problem senare. Något som slagit mig är att det är övervägande medelålders personer som tränar vid den tiden jag gör det. Kl. 17-18,30. När vi gick på spinning på Workouten för ett antal år sedan var det övervägande yngre människor som gick där. Skönt att det har ändrats så att alla kan känna sig hemma på gymet oavsett ålder och hur du ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback