Hemmadag

I dag blev det en dag hemma från jobbet.
I går vid halv nio på kvällen började jag må så illa. Inte som om jag skulle kräkas men ändå riktigt illa. Jag lade mig tidigt och somnade ganska snabbt. Vid 2-tiden vaknade jag och var upp på toa. Sedan somnade jag om igen till telefonen väckte mig kl. 5. Då kändes det ganska bra. Vi gick vår vanliga morgonpromenad men det var lite trögt och illamåendet kom tillbaka. Jag beslutade mig för att stanna hemma för att se vad det blev av det hela. Jag har ätit lite försiktigt under dagen och känner mig nu mest hungrig. Det måste vara en släng av magkatarr jag fick. Skönt för jag avskyr att kräkas.
Nu kan jag vara barnvakt en stund till mina små Skruttisar medan deras mor är på någon form av livräddningskurs för barn.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hoppas du känner dig bättre!
Bra att du tog hand om dig och var hemma idag och inte drabbades av duktighetssyndromet och jobbade!

Postat av: Marianne

Jo tack, jag mår mycket bättre. Men de var mycket velande innan jag bestämde mig för att vara hemma. Men jag är glad att jag tog det beslutet.

2007-10-17 @ 21:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback