Oj, oj, oj....

Jamen jisses vad tiden flyger iväg.

Jag tyckte ju att det var alldeles nyss jag skrev att det var fredag och nu är det ju det igen.

I går var det kör igen. Sandrorna hade förhinder så Stefan åkte med i stället. Han hade tänkt följa med vid något tillfälle för att lyssna och nu passade det ju bra. Och han sjöng han med.

Vi övade på Andreas Jonssons låt, han kommer ju nästa torsdag. Sedan övade vi på julsångerna som vi ska sjunga på Centralen den 30 november. Det ska bli så kul. Jag som aldrig har kunnat sjunga.. ska nu sjunga på Centralen när ljusspelen invigs.

Vi fick sjunga en ny sång i går. Nationalteaterns gamla: Livet e en fest. Jättekul.


Hörde på radion i morse att det brunnit på Ulriksdals handelsträdgård. Där brukar vi ju handla växter. Och det är så mysigt att bara gå där och titta på alla växter och sedan ta en fika i deras café. Nu var det ju inte själva handelsträdgården som brann. Det var ett bostadshus precis bredvid. Fy sjutton vad läskigt. Det var tydligen en barnfamilj som bodde i huset. Som tur var hade dom klarat sig i stort sett helskinnade ur det hela. Men vilket fruktansvärt trauma det måste vara.


I kväll blir det teater. Rivierans Guldgossar på Cirkus. Vi får väl se vad vi tycker om den. Den har ju fått bra kritik och det är bra skådisar med. Jag får resencera den sen.


I morgon ska vi vara barnvakt på kvällen. Sandra & Micke ska på Kents konsert.


Ja och sedan är det inte mycket kvar av helgen. Varför går tiden så rasande fort.

12.jpg


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Kul att höra vad du tycker om Rivierans Guldgossar
Jag har sett den o min åsikt kan du få sedan!
Ha en trevlig kväll

Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Tiden tickar på och var dag springer på fortare och fortare tycker jag.. ingenting blir som man tänkt sig många gånger för man inte tar tag i det och ger sig den på att göra det.. så är det för mig, men just nu så är det annat för mig.. mamma kallar var dag.. även helgen, men i morgon har jag gett mig den på att en resa till vår vackra natur ska bli av och bara gå och strosa..andas in sanningar som bara finns där ute.. Ha de fint och hoppas din dag på teatern blev festlig.
Tjingeling

2007-11-18 @ 00:30:15
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback