Halt...

..var det i morse när jag klev ut på gatan 05,30. Det blev inte någon rask promenad i morse. Stavarna var inte till någon större hjälp. Dom bara gled iväg eftersom jag har gummifötter på dom. Dom lite större vägarna var nog saltade för där var det inte halt men kom man in på gångvägarna så fick man bita sig i tungan för att inte halka. Måste kanske skaffa mig ett par gympaskor med grövre sula.

I kväll är det körsång igen... Det har varit två veckors uppehåll och jag har längtat så. Man blir så glad av att sjunga.
Vi måste nog träna ordentligt nu dom sista gångerna innan Andreas Johnsson kommer och lyssnar när vi bl.a. sjunger hans A little bit of love den 22 november.

Alla borde få möjlighet att sjunga i den här typen av "Alla kan sjunga kör".

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Kanske t o m satsa på skor med broddar eller ha broddar, jag har broddar eftersom vovven i bland rycker o då är det lätt att ligga där o det har hänt.

har en bekant som också sjuner i "alla kan sjunga kör" och tycker det är lika underbart som dig! Kul när man hittar sin grej!

2007-11-08 @ 07:39:57
Postat av: Sandra

Jag längtar......

Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Såååå halt, ja då får du skaffa stavskydd på de där "springaruntgrejerna"..
Broddar på skor finns så varför inte ..

finns säkert något med piggar på:-) Vi har sluppit isen ännu i alla fall:-)
Öva nu på så blir det säkert riktigt vacker körsång för Andreas att lyssna till..
Tjingelong denna torsdag som är ärtsoppedag:-)

2007-11-08 @ 12:47:34
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback