Tiden går...

Ännu en vecka har runnit förbi. Mitt älskade lilla barnbarn Mathilda har precis fyllt 6 år. Men tyvärr har vi inte kunnat träffa henne pga pågående vinterkräksjuka. Stackars lille Melker som redan är så liten och tunn har kräkts till och från i flera dagar och det vill vi inte ha. Stefan åkte förbi och lämnade ett paket till Skruttan på hennes födelsedagsmorgon i alla fall. Vi får hoppas att Sandra oh Micke klarar sig så att vi kan fira Mathilda när vi firar Sandra nästa lördag. Sandra som blir 33 den 9:e mars. Tänka att det är så länge sedan som jag åt en semla och satte igång värkarna. En lördag var det och Stefan jobbade. Jag hade lite värkar på morgonen men vi beslutade att han skulle åka ändå så skulle jag ringa om det blev värre. Vid 11,30 åkte vi in till BB. Då var jag öppen 7 cm och personalen var förundrad över att jag inte hade ondare. 18,36 såg Sandra dagens ljus. Hon var lång och smal. 51 cm och 3230 g. Och hon hade massor av mörkt hår. Jag minns hur jag låg i sängen på väg från förlossningen upp till avdelningen och bara tittade och förundrades över detta lilla underverk. Minns att jag var så facinerad över hennes små små knogar.

I går gick mitt kära P5 Radio Stockholm i graven. En sorgens dag...Jag kommer att sakna alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback