Jag är så glad....

och väldigt lättad. Jag fick besked från Danderyds sjukhus att mitt hjärta syresätts normalt. Inga tecken på kärlkramp alltså. Jag har fortfarande ett konstigt arbets-Ekg men enligt läkaren är det inget farligt. Dubbelslag är ju inte farlig det heller men jäkligt obehagligt. Jag tror inte dom kan se om mina kärl är lite förtätade. Jag tror att dom måste gå in för att se det. (Som vanligt är det en massa frågor som dyker upp när man lagt på luren). Men om jag fortsätter att leva som jag gör nu. Motionerar, äter vettigt och äter mina Omega 3 kapslar så kommer förmodligen inget dramatiskt att hända vad det gäller kärlkrampen. Jag vet inte om läkaren tycker att Omega 3 kapslarna behövs, men jag har ätit det i så många år och tror att det är bra för mig. Hur som helst är jag jätte, jätteglad över beskedet. Hoppas att mitt fokus kan flyttas från hjärtats hoppande till något positivare nu. Hur det än är så gnager oron när man inte vet. Hjärtat är ju det som håller oss vid liv och jag har inte så bra gener vad det gäller den biten, så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback