Hjärtat hoppar...

...till då och då. Inte så som jag brukat ha det förr. Nu kommer det något dubbelslag då och då, men jämnt fördelat. Förut brukade det vara flera dubbelslag under en kortare period och sedan kände jag ingenting på ett tag, innan det började igen. Vet inte om det är för att jag är mitt upp i undersökningar som jag är mer observant på hur hjärtat slår. Jag hoppas det. I morgon är det 1 vecka sedan jag gjorde den sista röntgen. Jag undrar hur lång tid det tar innan läkaren hör av sig om resultatet. Det är rätt jobbigt att vänta och oroas för att det ska vara något fel. Har i alla fall fortsatt att leva som normalt, med träning och annat utan att känna några bröstsmärtor eller liknande. Kan det verkligen vara kärlkramp då? Vill inte tro det.

I söndags bokade vi höstens resa! Södra Kreta, Makrigialos blev det. 1 vecka. Hoppas att det är bättre än Rethymnon där vi varit två gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback