Såja! Man tackar....

...och tar emot! Om än motvilligt! Halsen kliar och jag hackar som en gammal motor. Jag brukar nästan aldrig vara sjuk. Nu är det den andra förkylningen sedan oktober som drabbar mig. Så mycket sjuk som jag varit det senaste året har jag inte varit på 10 år tidigare. Magsjuk 2 ggr och förkylning 2 ggr. Jag vill inte! Nu när jag kommit igång ordentligt med träning och allt. Skulle ha kört aerobic i kväll men det var bara att lägga ner det. Har tagit Kan Jang för att försöka mildra det hela, jag hoppas det.
I dag har jag blomograferat till Inger i Kalmar. Hon tar sin USK examen på fredag med betyget MVG. Starkt jobbat.
I kväll har vi skrattat gott åt Maggies nya liv på TV2. 20,00. Snart blir det sängen. Hoppas att jag kan sova utan att halsen jäklas för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback