Månadens tantträff

I måndags var det dags för det som vi kallar syjunta, men vi har aldrig sytt eller stickat något. Vi bara äter och pratar. Nu var det A-M tur. Innan jag gick dit gick jag i 1 tim. på löpbandet. Samtidigt som jag tittade på FörKväll på TV4. Jag tycker att det programmet har tagit sig och jag har ändrat min syn på Carolina Gynning en del. Hon verkar faktiskt vettigare än hon framstått som tidigare. Lite svårt har jag för Alexandra Pascalido.
Det blev en trevlig kväll med syjuntegänget. Mycket babbel och goda fajitas. Nästa gång är det min tur att ha juntan.

Nu har kräksjukan krypit närmare. Två på jobbet drabbades i helgen. Hoppas att dom håller sig borta tills faran är över. JAG VILL INTE HA DET!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback