Soligt...

..för tredje dagen i rad strålar solen från en klar himmel. Det är vackert med rimfrosten som täcker det mesta. Några grader kallt och svaga vindar. Då sitter man instängd på ett kontor hela dagen. Hur blir vädret nästa vecka när många är lediga?

På jobbet har första fallet av vinterkräksjuka inträffat. JAG VILL INTE HA DET!!! Varför var han tvungen att komma hit i morse? Kände han inte att han inte mådde så bra. Ja, jag vet att det kan komma mycket hastigt. Men jag är sjukt rädd för just magsjuka.

Själv är jag lite förkyld och i morse kände jag av halsen. Vår 20:e promenadvecka blev kort. Bara måndag och tisdag sedan åkte Stefan till Holland och jag vill inte gå ensam i mörkret. Han kommer hem sent i kväll och vill säkert inte gå upp kl. 5 för att promenera i morgon bitti. Hoppas att vi får tillfälle att promenera under helgerna och mellandagarna. 

                                                   109.gif

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ta och svälj några vitpepparkorn, huskur mot vinterkräksjuka! Själv troir jag att vi i familjen är utrustade med genen mot kräksjukan för ingen har haft det! Man får bara tacka!

Postat av: Marianne

Min man och hans syster är nog också utrustade med den genen dom klarar sig också. Har försökt med vitpeppar men det har inte funkat på mig tidigare. Jag brukar säga att jag hellre tar en veckas förkylning än magsjuka. Men man brukar inte få välja tyvärr.

2007-12-21 @ 08:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback