Sista arbetsdagen

för i år alltså. Nu ska det bli skönt att vara ledig en vecka. Vi fick en varsin låda med olika sillar, lax, skagenröra, senap mm mm i julklapp från jobbet. Sånt gillar jag. Jag vill inte ha en massa jullyktor, snappsglas eller liknande som man bara ställer in i ett skåp. Det här är sånt som man ändå skulle ha köpt till julen och då är detju skönt att slippa det.
Vi ska vara hos familjen på julafton så jag behöver inte hålla på med en massa julmat. Skönt. Jag och Mamma skar sillsallad häromkvällen för det ska jag bara ha, annars blir det inget julbord. Jag ska göra Janssons frestelse och grilljera en skinka sen är det klart! I morgon ska vi åka iväg och fixa dom sista julklapparna. Det lär väl vara smockfullt med folk i alla köpcentrum kan man tänka sig. Sista lördagen före julafton och dagen efter lön....inte så smart kanske. Men med tanke på hur många olika köpcentra det finns i Stockholm med omnejd så borde det väl inte bli allt för jäkligt....eller?
                                                   113.gif

Kommentarer
Postat av: Mimmi

visst är det en viss känsla med sista arbetsdagen innan jul, det var länge sedan jag upplevde det!
Hoppas handlat gick bra utan att du blev nedtrampad själv tillbringade jag några timmar i stan och trodde det skulle var amer kaosartat.

Postat av: Sandra

Hej!

Vill du skriva ut denna och ta med...

2007-12-22 @ 16:30:02
Postat av: s

http://www.ungafakta.se/pyssel/klipp/hjarta/

2007-12-22 @ 16:30:46
Postat av: Christina

Önskar deig en riktigt God Jul

2007-12-23 @ 20:15:39
URL: http://mammastina.blogg.se
Postat av: Pialotta

Hallå där o ho.. ho.. hooooooooooooo.. tomtemor här.
Kommer inom och önskar dig allt gott och en trevlig, lugn Jul.
Några köpcentra blir det inte för min del:-)
Tack för dina fina ord på Kafferasten.
Kram*

2007-12-24 @ 00:08:57
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback