Sömnlös natt och något lugnare morgon...

I natt var det svårt att sova. Det är mycket som snurrar i huvudet.
Hjärtat rusade på. Inte på det vanliga hoppande sättet utan mer hjärtklappning.
Hur kommer det att gå med jobbet. I går när jag frågade om det var fler som var på väg härifrån,
fick jag till svar: fråga i stället vem som inte är på väg bort....
Ooooohhh! Fick nästan hjärtstillestånd. Dom kommer ju att få jobb allihop! Marknaden skriker efter dem.... Men vem skriker efter en 53-årig kontorist.....  Inte nån!!
I morse när jag kom satt tre stycken i möte. Dom försöker lösa det hela och om det blir så att det inte
går att lösa här så startar dom nytt! Dom tror ju på företaget och det gör ju jag med. Och gissa vad.... dom ville ha mig med!
Nu kanske jag kan koppla bort detta under semestern.... hoppas att det löser sig. Gode gud gör så att dom som behöver kommer överens om en lösning. Om du gör det så lovar jag.......näe jag kan inte lova något mer än att göra mitt bästa.
I går kväll var A-M och jag hos Birgitta på eeh sy-junta. Eller sytt har vi inte gjort på åratal. Snack-junta är väl mer sanning. Trevligt var det i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Såklart dom vill ha med dig!
Det kommer att lösa sig, inte oroa dig nu! Nu ska vi njuta av semme... eller hur?!
Jag funderar på att boka in en massagetid...

Pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback