I går...

lyckades jag få Stefan att skippa spinningen och gå ut på promenad med mig istället. Han är ju borta så mycket ändå. I kväll ska han på gympa. Vi gick i alla fall i vår skog på andra sidan vägen. Gud vad härligt att vi har så bra promenadstigar så nära. Vi hittade ytterligare en liten slinga som vi gick. Vi var ute i ca 50 min. Det var skönt. När vi kom hem fräschade Stefan till sig lite och stack i väg och hämtade Sushi åt oss.
Sen blev det lite slappande med min bok. Älsklingsbarn av Hillevi Wahl. Om det är hennes uppväxt hon berättar om så är det ett under att hon vuxit upp till en normalt fungerande människa. Inga barn ska behöva ha det som hon. Usch. Nu får jag ta tag i Nobels testamente igen och försöka läsa ut den.
Jag lade upp ett par nya jeans också. Bruna är dom. Usch vintertrist. 

Dagen slutade i alla fall i ljusgrått från att ha varit svart när jag vaknade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback