Bakslag

Usch vilken natt! Jag har suttit i en fotölj och sovit ca 1 tim. Jag har haft såna fruktansvärda hostattacker.
Ett tag trodde jag att jag skulle kvävas eller kräkas. Jag fick inte luft mellan attackerna och jag fick kväljningar.
När jag vaknade vid 6-tiden i morse hade jag en blixtrande huvudvärk pga sömnbrist. Det var bara att sjukanmäla sig igen. 1 dag hann jag jobba. Hoppas att det var en enstaka hostnatt så att det inte är detta jag har att vänta mig framöver. Jag som kände mig ganska okej i går kväll.
Vi var och satte upp tapetbården i S & M sovrum. Stefan satte upp persienner och gardinstång och jag strök och satte upp gardinkappan. Micke skruvade på benen på sängarna och sedan kunde dom göra iordning och sova där. Det blev jättefint. Kul.
Jag var och köpte tyget till draperi och tyg till köksgardinerna. Nu är det bara att sy dom.

Mathildas gardin
Gardintyg kök
Draperityg

Högst upp Mathildas gardintyg (såklart), därefter tyget till köksgardiner och sist draperityget.
Lite mörka bilder men jag tror det blir utmärkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback