Varmt och svettigt..

Det är inte klokt vad det är varmt. När jag åkte hem i kväll vid 5-tiden var det 11,5 grader VARMT! Men hallå! Det är ju nästan december. Det ska vara vinter. Även om jag inte tycker om vintern och gillar att det fortfarande är varmt, så blir man ju orolig. Vad händer med vårt klimat? Är det något ovanligt eller har det varit så här tidigare i historien? Ja, inte vet jag.
Svettigt blev det sedan när jag motionerade 1 timme på löpbandet.
Gick igenom paketet med pärlor som äntligen kommit. Jag blev lite besviken. Det var så lite pärlor för 459 kr. Jag hade inte någon uppfattning om vad den typen av pärlor kostar innan. Det är tveksamt om det kommer att räcka till något vettigt om vi ska vara 4 personer som pysslar. Måste kanske kompletera lite. Men inte från Slöjd-Detaljer. Det tar allt för lång tid att få prylarna därifrån. Jag skickade efter färg och penslar till Mamma och Pappa. När jag gjorde beställningen stod det att det fanns i lager ändå tog det nästan 14 dagar innan det kom. Lite dåligt tycker jag. Undrar om Panduro har pärlor. Måste kolla det.
Stefan är i stan på möte och middag. Middag som ska ätas högst upp i DN-skrapan.
Nu är det natti, natti för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback