Äntligen....

.....nyklippt! Så skönt. Som jag väntat på att Carina ska komma tillbaka efter barnledigheten. Nu kunde hon klippa bort en hel del. Men min hårhög var inte en bråkdel av Sandras. Carina klippte av det mesta av Sandras långa hår. Hon blev jättefin. Vi var inte färdiga förrän 22. Så det blev bara att åka hem och förbereda sänggående. Innan jag åkte och klippte mig gick/lunkade jag 45 min på löpbandet. Har varit slarvig med motionen de senaste dagarna. Måste skärpa mig där...
Tänkte att jag skulle gå upp 5,30 för att hinna gå 30 min nu på morgonen också. Men inte kom jag upp då.  25 min blev det i alla fall. Men jag var tröööööött!
I kväll blir det julkväll på RB, med tanterna i juntan. Hoppas att det finns nåt kvar när vi kommer den här gången. Förra året var det mesta slut bland det ätbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback