Torsdag 30 mars 2006

I dag mår jag lite bättre men inte bra. Har en tid till tandläkaren kl. 14,10. Dom ska titta på en tand lägst bak i munnen som det gått en bit av. Som tur är har jag inte ont. Kunde för mitt liv inte tänka mig att någon skulle in och gräva i min mun just i dag. Fick kväljningar av bara tanken. Jag ringde och avbokade tiden med hänvisning till magsjuka. Får beställa ny tid när jag blir frisk. Ringde också jobbet och sa att jag stannar hemma även idag. Fick veta att dom fått igång en reservdator och att det fungerade ganska bra.
Stefan har varit i Stockholm idag för att träffa en ny kund. Efter det kom han hem. Skönt med lite sällskap. Det är så trist att vara ensam hemma när man mår dåligt. Ett tag på eftermiddagen kände jag mig faktiskt riktigt bra. Skönt.
Efter middagen kom Sandra för att gå på bandet. Mathilda var med och vi lekte.... gissa vad? Askungen! Eller i dag var det snövit fast storyn var Askungen. Hon klädde ut sig i mina gamla klänningar och skor. Skruttan. Hon blir nog skådis som stor.
Stefan har varit på gympa och jag mår lite illa. Hmm. ska det aldrig ta slut! I morgon har jag tagit ledigt för att åka till KS och göra mamografi. Efter det ska vi träffa Eva på Ikea Barkarby och köpa lite möbler till Mamma och Pappas nya lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback