Torsdag 9 februari 2006

Tråkdag!
Efter jobbet hämtade Stefan mig och vi åkte till Eurostop för att handla lite. Innan vi handlade stannade vi på Mc D och tog en hamburgare. Jag tog en Mc Feast Fullkorn. Det var väl sådär. Låter nyttigare men det vete sjutton om det var. Innan jag åkte från jobbet fick jag ett SMS att mitt Paket fanns att hämta efter kl. 17,00. Det var mitt paket från Bon á Parte. Så på vägen hem stannade vi och hämtade ut det. Spännande. Vad smidigt det var. Jag fick ett lösenord och en pinkod som tillsammans med min legitimation skulle visas upp när paketet hämtades. Hur smidigt som helst. Bra för mig med min fobi för att skriva under saker när andra tittar.

Bilder tagna från Bon á Partes hemsida.

Omlottklänning  Volangtopp    Blus
Allt passade och jag behöver inte skicka tillbaka någonting. Kul!
Har fått en katalog från Le Redoute som jag bläddrar och bläddrar i. Det finns så mycket fint som jag skulle vilja ha.
På kvällen tog vi det bara lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback