Tisdag 14 februari 2006

I dag är det 18 veckor sedan Pappa blev sjuk. Han är fortfarande medtagen efter sin magåkomma. Det är så jobbigt att se hur illa han mår. Dom har fortfarande inte hittat hans tänder. Mamma var där och hälsade på honom och passade på att gå igenom alla fickor för att se om han stoppat dom där. Men hon hittade ingenting.
Själv har jag blivit förkyld. Halsen irriterar men för övrigt är det ok. Mamma fick veta att hon stod på tur att titta på lägenheten hon lämnat intresseanmälan på. I Morgon onsdag kl. 11,00 ska vi åka och titta på den.
Jag struntade i vattengympan eftersom jag har ont i halsen. Kvällen blev lugn. Tittade på Bygglov på TV4. Gick och lade mig ganska tidigt och läste,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback