Måndag och tråååkigt!

Varför är det så trååkigt. Känns som om dagen kryper fram. Vet inte hur många gånger jag varit ute på nätet och bara kollat på vad som helst för att det är så tråkigt. Samma gamla papper som vänds och bokförs dag ut och dag in. Vill inte! Men vad ska jag göra i stället? Vad ska jag bli när jag blir stor?

Var är Kjell? Ingen vanlig långlunch heller. Jag saknar Kjell, Lasse och Håkans tokroliga diskussioner på Radio Sthlm. Den som beslutat att dom inte får fortsätta ligger inte så bra till hos mig. Glädjedödare!
Skönt att jag ska gå tidigare idag. Om en timme går jag hem. Hoppas att det känns roligare i morrn.
Så, nu känns det lite bättre när jag fått gnälla lite. Fikarast om 15 min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback