Julklappar

Nu har jag nästan köpt färdigt mina julklappar. Har en liten sak kvar bara som jag nog ska fixa i kväll. I går kväll blev det en riktig TV-kväll. Vilket är mycket ovanligt hos oss. Vi började kvällen med lite Fitness Yoga med Blossom Tainton. Sedan blev det avocado/räksallad och rostbiffsallad från pizzerian, innan vi slog oss ner framför TV:n för att se  Äntligen hemma. Hon Lulu (inredaren) måste ha gjort en riktigt misslyckad läppförstoring. Inte såg hon ut så från början? Nu ser det inte riktigt klokt ut. Kan ingen tala om för alla tjejjer att det ser för jäkligt ut med en överläpp som står rakt ut. Efter Äntligen hemma gjorde jag matlådor. Fylld lövbiff (lök, pepparrot och senap) med klyftpotatis och balsamsky. Mums. Sedan var det dags för Toppform och därefter 45 min med Renee Nyberg. Det var längesedan jag såg så mycket på TV under en och samma kväll. Men slappt och skönt var det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback