Fredag igen...

Och idag ska vi hämta barnen på dagis. Sedan går vi hem till dem och leker. Jag ska fixa middag så att Sandra och Micke inte behöver tänka på det. Dom har ju en massa annat som dom vill och behöver ta hand om. Tycker så synd om alla arbetande småbarnsföräldrar. Vad lite tid dom får över till sina barn. Det är ju bara en liten stund efter jobbet och då är barn och föräldrar trötta. Jag har sagt det så många gånger, men jag är så hilma tacksam över att jag hade möjlighet att vara hemma när mina barn var små. Andra kan oja sig över att mina barn inte fick vara på dagis eller dagmamma de första åren, men vi hade tid att leka och umgås när vi själva var pigga. Och! Mina barn har nog inte tagit skada av att dom inte fick vara på dagis, dom är både sociala och duktiga. Så det så! Sen är det inte alla som vill vara hemma, det är upp till dom. Men jag ser ju hur dåligt samvete Sandra har över att inte hinna med något riktigt ordentligt. Det är så mycket krav på alla människor i dag. Mår barnen bättre, nä det tror inte jag. Men det är min personliga åsikt och var och en gör som dom vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback