Torsdag 20 april 2006

Grattis på födelsedagen till Thordan. Firande blir det på lördag.
I går skickade jag Stefan med en ung snygg tjej till SPA i Nådendal! Haha. Det ni! Killarna på jobbet var förundrade och frågade vad han gjort för att förtjäna det. Dom sa att deras tjejjer nog inte skulle ha gått med på det. Gått med och gått med. Jag hade inget val då det var en arbetsresa. Jag sa lite kaxigt att jag ju vet vad han går miste om om han gör något dumt. Nä, skämt och sido så är jag inte lagd åt det svartsjuka hållet och litar helt och fullt på min käre man.
I går efter jobbet åkte jag hem och åt middag i min ensamhet. Det var riktigt skönt. Sedan plockade jag med lite av varje, fixade lasagne Pronto
www.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=18864 till matlåda. Därefter gick jag 25 min på bandet innan jag körde lite styrketräning för armarna med mina små hantlar.
Jag har precis läst ut en av Stefans julklappsböcker. Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson. Den var riktigt bra om än lite, lite orealistisk i slutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback