Fredag 2 december 2005

Mulet, slask och runt nollan. Sov faktiskt bra trots det som hände i går. Huvaligen. Tankarna dyker upp om och om igen på vad som verklligen kunnat hända. Tog en rask promenad på 3,5 km när Stefan åkt till jobbet. I dag var det jobba hemma fredag så när jag kom tillbaka satte jag mig vid datorn. Stefan ringde strax efter 11 och bad mig sätta på kaffe så skulle han komma med fikabröd. Han hade varit på massage. Vi fikade och strax efter 11,30 gav vi oss av till dagis för att hämta Mathilda. Hon höll på att klä sig när vi kom till dagis. Resten av barnen hade gått till vila. Vi åkte vägen om Ica och köpte en Princesstidning till henne. Sedan åkte vi hem och lekte födelsedag. Gissa vad hon fick i present? En princesstidning!!
Knasmaja. Sedan åt Stefan och jag lunch medan Mathilda färglade några bilder i sin tidning. Efter maten lekte vi vidare med My little Pony slottet och några andra figurer som hon har. Vi lekte ända tills Sandra och Melker kom för att fredagsfika. Dom stannade några timmar till. Stefan och jag åt middag och sedan blev det TV resten av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback